Unique action film about battling ramen restaurant owners starring actors from the direct-to-video film industry. Directed by Nishimura Yoshihiro, a leading special effects artist for films including Shin Godzilla.
Ex-gang members Ryu (Motomiya Yasukaze) and Tatsu (Yamaguchi Yoshiyuki) open the Dragon Diner ramen restaurant after their yakuza family is disbanded by a mysterious guy named Gizumo. Meanwhile, Jin (Ozawa Hitoshi) and Kazu (Ozawa Kazuyoshi), their rivals from yakuza days, open Ramen Ozawa nearby and ramen warfare ensues.