Drama that portrays the emotionally devastating "screams of children". Direction and script from Sumita Yasushi, who made his directorial debut with Waruboro and helms for the first time in twelve years.
Yukina (Kamataki Eri), who works as a call girl in the burbs just north of Tokyo, was sexually abused by her stepfather. Her younger stepbrother Minoru (Sugita Rairu) was also abused, but meanwhile he harbors feelings for her. He gets suspicious about her line of work after finding her call girl business card, but he also worries that he'll become the target of bullying at school.