Town revitalization and dance videos are the themes depicted in this drama. At the helm is Iizuka Toshimitsu of "Dictator, Koga" and "Poetry Angel".
Mita (Okayama Amane), who once dreamt of becoming a filmmaker in Tokyo, works in the city production division of the City Office. The remote countryside with its severely declining population and lack of tourist attractions has Mita feeling down. One day as a result of the town mayor's decree, however, Mita is permitted to shoot a tourism video. But Mita has poor taste which his colleague (Takeda Rena) can not ignore. At her suggestion, he begins creating a video for "Odotte Mita".