Ensemble piece with an original screenplay about the encounter between a young man and four women. Penned and directed by Imaizumi Rikiya, whose Just Only Love was selected for competition at the 31st Tokyo International Film Festival. Screenplay co-authored by manga artist Ohashi Hiroyuki, who wrote the original story for ON-GAKU: Our Sound.
Arakawa Ao (Wakaba Ryuya) lives happily on his own and hardly ever leaves Shimokitazawa, where he works at a vintage clothing shop, goes to occasional concerts and hangs out at his favorite bar. Then, he gets an unusual request to appear in an independent film.