The TV series depicting the struggles of four self-proclaimed hunks as they try to open a host club in the countryside moves to the big screen. The TV series drew attention for its original story developed by the energetic writers. Ikeura Sadayume, who was in charge of the series' structure, writes the film's screenplay.
The host club, Club Denen's clientele is still nothing but neighborhood old women. Shinji (Arisawa Shotaro) and the 3 others continue striving to run an honest business. Then the club is visited by new customers: a young woman, Akari, and an actress shooting a film in the neighborhood, Misono (Yuui Ryoko).