This is a unique 'chanbara (sword fighting)' action film set in the Warring States period, using situations often seen in juvenile delinquent films. It stars Ishigaki Yuma, a young actor who has rich experience in period films such as Azumi and 13 Assassins (Jusannin no Shikaku). A farmer turned lordless samurai and delinquent, Tatsunori (Ishigaki) is proud to have conquered a neighboring village with his companions Ken (Suzunosuke) and Yonesuke (Ohkuchi Kengo). Then a real samurai, Jojima (Ichinose Hidekazu), returns from the war and confronts them.