Suspense featuring Iwata Takanori and Arata Mackenyu as buddies who are two sides of the same coin. The final twenty minutes feature a shocking finale.
Kida (Iwata) and Makoto (Arata) share a powerful bond. The former outcasts spend a decade fighting tooth and nail to the apex of the underworld and legit society to propose to a certain woman, who is rich and powerful. However, it turns out to be an epic scheme involving all of Japan.