A National High School Drama Competition award-winning play is adapted to film by Jojo Hideo, who has directed direct-to-video and Pink films. The drama portrays the adolescent makeup of sullen high schoolers seated in the stands of a high school baseball game.
Drama club members Yasuda (Ono Rina) and Tamiya (Nishimoto Marin), former baseball team member Fujino (Hirai Amon), and Miyashita (Nakamura Shuri) who isn't in any club, have come to support their school at the National High School Baseball Tournament. Seated in the corner of the stands, the four each wrestle with complicated feelings which heat up as the game progresses.