The live-action adaptation of Mizuta Yuki's boy's love comic of the same name incorporates extreme sexual portrayals as it renders a story of rebirth though finding the meaning of "sex" and "life". In the director's chair is Jojo Hideo, who is known for Around the Edge of the Stand among others and also works in Pink films.
After tumbling from his perfect life, elite businessman Katsuragi (Watanabe Sho) drunkenly attempts to commit suicide by jumping from a building but is saved by a mysterious man, Yoden (Kitadai Takashi) who suddenly comes out of nowhere. However, that is the beginning of a life of "training".