Kushida Takeshi's feature film debut premiered at the 15th Osaka Asian Film Festival and has since been selected by over 70 international film festivals.
Kai (Nagai Hideki) runs a photo studio that he inherited from his father and meets Kyoko (Otaki Itsuki), who has scars on her body. At her behest Kai creates an unscarred beauty through retouching, but Kyoko gradually descends into confusion in the gap between her ideal and real selves. Kai believes only he can save Kyoko and resolves to love her, even if it means death.