Coming-of-age film that uses humor and heart to portray a high school guy implementing a plan to protect his buddy's honor. Director Isobe Teppei won Best Picture in the Short Film category at the SKIP CITY INTERNATIONAL D-Cinema FESTIVAL 2018 for Who Knows about My Life.
High school senior Takuya (Sakurai Yasuyuki) feels anxious about his lack of direction in life, but still spends his days lazing about. One day, his friend Takagi gets in a traffic accident. Takuya mobilizes their buddies to fulfill a certain promise that they all made together.