Tale of love with a dose of fantasy and mystery from Mystic Shrine Maiden producer Genda Yasuaki and Isobe Teppei, who grabbed the spotlight with F is for Future. Shot by Sone Takeshi of One Cut of the Dead.
Futa (Watanabe Shu) relocates from the city to the countryside and is being hassled for loan payments for the farmland and house that he bought. His partner Minori (Goriki Ayame) sees what is going on and pulls out a mysterious ring to use for the repayments. But from there, the two get pulled into a world where fantasy and reality are blurred.