In this coming-of-age mystery set in Nagano, former AKB48 member Masuda Yuka dresses up as a heroine. A woman dealing with trauma is at the mercy of mysterious commands.
Kasumi (Masuda) returns to her hometown for the first time in six years to see her younger sister Natsumi (Shiraishi Yua) perform in a theatre festival. On the day of the performance, Natsumi asks her to retrieve a bag that she forgot and bring it to the theater. Kasumi gets her old buddy Yoneji (Sakai Ryota) to give her a ride, but the bag gets stolen when she's not looking. The note left behind has a mysterious command written by an unknown someone.