Drama maestro Zeze Takehisa helms this adaptation of the same-named novel by Yazuki Michiko, winner of prestigious literary awards in Japan. Depicts the epic tale of three mothers whose children share the name "You."
Rumiko (Kanno Miho), Kana (Takahata Mitsuki), and Asumi (Ono Machiko) all have ten-year-old sons named Ishibashi You. They live in completely different locales and economic circumstances, but when the three Ishibashi families cross paths their happy lives become derailed.