Suspense gangster film about the dramatic rescue that happens at a school ripped apart by gang warfare. Helmed by Sakamoto Yugo, who excels at action, suspense and violence.
Fukumi (Fukushi Seiji) is a high school janitor whose father was a gangster. He works at the school as a janitor instead of belonging to the gang so he can watch out for Yui (Imou Haruka), the daughter of his deceased father's brother Majima Yoshiki (Yamaji Kazuhiro). One day, a gang feud erupts. Yoshiki is killed and Yui becomes the next target.