A sequel to the faux-documentary Legendary Hit-man, Kunioka by Sakamoto Yugo, director of Baby Assassins, depicts the daily lives of hit men.
Six women, including Yamada Fumika(Izumi Karen), who aspires to becoming a professional assassin, decide to attend a training camp run by Kunioka(Inô Masayuki), Kyoto's master assassin, who serves as their instructor. However, the women, each with strong personalities do not get along and so things rapidly fall apart. Furthermore, a group of ferocious assassins called "Foxhunters" is approaching the camp...