26-year-old (at the time of production) director Shuto Rin adapts to film this coming-of-age drama based on Akutagawa Prize-winning author Wataya Risa's identically titled novel which she was passionate about.
Ai (Yamada Anna) is a popular girl in school. She has always had a crush on her classmate Tatoe (Sakuma Ryuto) and believed only she understood his shy and somewhat enigmatic charm. However, Tatoe has a secret relationship with the sickly and plain Miyuki (Imou Haruka). Driven by an indescribable sense of frustration, Ai approaches Miyuki.