Drama directed by Shimizu Yasuhiko of CUBE that was planned and produced by Saitoh Takumi. Lily Franky, who dominated the screen in Shoplifters, pulls off a solo performance confined almost exclusively to a single situation.
Kenichi's (Lily) young son dies, and as a result his wife leaves him. Kenichi is cooking a fancy meal for an important occasion, and minor miracles start happening around him after he sends his favorite radio show an email about a special home-cooked dish.