Suspense film that marks the first commercial project and second feature from Katayama Shinzo, who electrified audiences at domestic and international film festivals with Siblings of the Cape. First-choice casting pick Sato Jiro delivers a performance that is equal parts menacing and comical.
Harada Satoshi (Sato) lives quietly with his junior high schooler daughter Kaede (Ito Aoi) in downtown Osaka. After joking about having seen a fugitive, the next morning he vanishes into thin air. Kaede is left behind to deal with her feelings of isolation and anxiety, but she starts searching for her father.