Second live-action adaptation of bestselling author Higashino Keigo's "Masquerade" series following up on the previous Masquerade Hotel that brought in 4.64 billion yen at the box office.
An anonymous tip arrives that a certain murderer will show up at the "Masquerade Night" New Year's Eve party at Hotel Cortesia in Tokyo. Freewheeling detective Nitta Kosuke (Kimura Takuya) is ordered to launch an undercover investigation at the hotel and teams up once again with front desk clerk Yamagishi Naomi (Nagasawa Masami).