Drama about a girl who matures through her experiences playing the Tsugaru shamisen. Directed by Yokohama Satoko, known for Bare Essence of Life.
High schooler Ito (Komai Ren) is a misfit with her Tsugaru dialect accent and shy disposition, but she musters the courage to get a job at a maid cafe in Aomori City and meets various interesting personalities. Then an incident results in Ito trying to save the maid cafe from closure with her Tsugaru shamisen, which she once mastered but hasn't touched in ages.