"What to do with one's remaining life" is the theme of this drama. In the director's chair is Yamasaki Shimpei, whose previous film Take Over Zone was selected for the Japanese Cinema Splash Competition at the 32nd Tokyo International Film Festival.
Saburo (Shimomoto Shiro) and Michiko (Karasuma Setsuko) are approaching forty years of marriage. One day, Michiko leaves for a literature class, but is involved a car accident for some reason in distant Kyoto and becomes comatose. At a loss, Saburo develops a film roll from the camera Michiko always used and discovers a photo of a strange man.