Film about youth and friendship for a woman who takes up "papa katsu," or sugar daddy dating, based on Nagai Kafu's same-named novel published in 1931 with the setting switched to Shibuya during COVID-19.
Kotone (Takahashi Yukino) lives off the sugar daddies she meets at a dating cafe after COVID-19 shuts down the hostess club where she was working. While dealing with online harassment and getting dragged into various predicaments, she befriends Sakura (Nishino Nagisa), a university student who is her complete opposite.