Kato Takuya, who works as a director and playwright for his own theatrical company, "Takumi", makes his feature film directorial debut with an original screenplay. A romantic film that confronts the emotions of young people with overwhelming reality.
University student Yumi (Kiryu Mai) has a boyfriend, Naoya (Fujiwara Kisetsu), who is a member of a theater club. One day, Yumi realizes that she is pregnant, but she is not sure if Naoya is the father of her child. Despite her worries, Yumi tells Naoya that she is pregnant...