Depraved thriller based on the same-named comic with material that raised eyebrows. Produced to celebrate the 20th anniversary of manga artist Furuya Usamaru's career and helmed by Jojo Hideo of Around the Edge of the Stand.
Higashiyama Haruto (Tanaka Kei) became a high school teacher with the aim of being murdered by a female student. He targets high school girls based on his secret plan concocted over a nine-year period to realize his ideal way of being killed, which calls for "absolute criminality" and "murder by brute force."