A story of loss and rebirth from an original screenplay by the talented Igashi Aya, who garnered attention both in Japan and abroad with her film Melt. This film centers on Nakajima Nana(Fukuchi Momoko), and presents a fresh portrayal of the emotions that young people from the same generation share.
Nana runs an inn called Nakajima-so in a seaside town. One day, a young man named Fujii Shuntaro (Okayama Amane) comes to visit and reveals that his girlfriend stayed at the inn one year prior, just before she died. Following in the footsteps of his lover, Nana takes on the role of guide and joins Shuntaro as he wanders the town.