Ishida Tomoya, who uses an electric wheelchair, helmed this documentary bursting with the joy of artistic expression. Won the Pia Film Festival Award 2020, the grand prize at the 42nd Pia Film Festival.
Ishida visits people with a wide array of "differences" in his exploration of artistic expression for people with disabilities. New possibilities for self-expression unfold when he takes to the stage as a performer amidst the trepidation of a first-time experience.