The 21st animated feature film of the "Dragon Ball". Like its predecessor Dragon Ball Super: Broly, the original author Toriyama Akira wrote the script and designed the characters.
The Red Ribbon Army was once destroyed by Son Goku. Individuals, who carry on its spirit, have created the ultimate Androids, Gamma 1 and Gamma 2. These two Androids call themselves "Super Heroes". They start attacking Piccolo and Gohan… What is the New Red Ribbon Army's objective?