A film adaptation of Yamamoto Naoki's manga of the same title by Jôjô Hideo, director of On the Edge of Their Seats. This is an intense human drama that looks at three foolish and lovable men and women.
Belonging to a religious organization called the Nico Nico Life Center, three men who call each other Operator (Isomura Yuto), Vice-Chairman (Kitamura Yui), and Chairman (Uno Shohei) live together on a desert island. However, their daily "training" to purify themselves of the impurities of the mundane world begins to unravel, and the three bare their instincts and desires to each other.