Powerful cinematic realization of the explosive drama about a man whose flesh is taken over by metal cells, based on the 1986 8mm film The Phantom of Regular Size. This 16mm film brought Tsukamoto Shinya to the world's attention.
One morning, a white-collar worker (Taguchi Tomorowo) wakes up with metallic thorn-like pustules. His body develops awesome powers when his flesh is taken over by metal. Then, the guy (Tsukamoto Shinya) who he'd hit and run pursues him with ferocious speed to get revenge.