This film kicks off the Roman Porno Now project celebrating the 50th anniversary of Nikkatsu Roman Porno. Just Remembering director Matsui Daigo shows the reality of romance in his adaptation of Yamazaki Nao-cola's same-named novel.
Sawako (Fukunaga Akari) enjoys observing middle-aged men. She's always gone out with older guys but she can't talk with her dad and things are a mess. Then, she gets to know Mori (Kaneko Daichi), who is her age, and her feelings begin to change.