Black comedy based on the same-named theatrical production staged by Theater Utsulolo in 2021. Ushimaru Ryo makes his directorial debut after becoming enthralled with the play as an actor.
Yuko (Sasaki Kokone) lives frugally after marrying into the Tanaka family, who run a poultry farm, and gets yelled at by her sister-in-law Satomi (Kudamatsu Maya). Then, her husband Ryosuke's (Kiguchi Kenta) mistress Watanabe Saki (Ishikawa Ruka) applies to be a live-in employee.