A story about the souls of a man and woman with no memory and no name, directed by Tomina Tetsuya of Blue Wind Blows fame. The project was selected for the Venice International Film Festival's "Biennale College Cinema" project, which supports up-and-coming directors, and led to the production of this film.
Kii (Otake Shinobu), who works as a cleaner at a mine on Sado Island, finds a woman (Komatsu Nana) collapsed in the facility and takes her home. The woman is named "Midori", and meets Ao (Matsuda Ryuhei), a man who lives on the premises.