Documentary about world-class dancer Tanaka Min. Director Inudo Isshin got to know Tanaka after inviting him to appear in La Maison de Himiko, and he interweaves animation by {Mt. Head} director Yamamura Koji for this exploration of Tanaka's approach to life.
The film accompanies Tanaka from August 2017 through November 2019 for his dance performances in Portugal, Paris, Tokyo and beyond. Illuminates Tanaka's life while intimately portraying his genre-defying "dances on location."