Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards.
Animated rendition of "The Cleansing," "Sun Goddess Amaterasu," "Flowering Trees" and "Umisachi and Yamasachi," four episodes set in Hyuga and drawn from the Kojiki, Japan's oldest historical chronical that begins with the creation myth about the birth of the universe and emergence of gods. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.