Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards.
Produced with "twenty" as the concept to commemorate the 20th anniversary of the Toronto Reel Asia International Film Festival in 2016. The twenty zodiac signs from the film festival's beginning in 1997 through 2016 appear and transform. The music uses an electronic "dan bau," a Vietnamese stringed instrument. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.