Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards. Yamamura's contribution to the omnibus TOKYO LOOP commemorating the centennial of animation with works inspired by Tokyo. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.
The view of Tokyo Tower from a window transforms, and a man appears. They wander through the Tokyo night with fish, birds, and dogs with faucet tails.