Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards.
Extemporaneous work created using the Etching on Film app as part of a demonstration of the McLaren's Workshop iPad app developed by the National Film Board of Canada. Music by Maurice Blackburn. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.