Second feature film by director Araki Shinji, who made his feature film debut with The Town of Headcounts, again using an original screenplay. The film depicts the conflict of a protagonist who repeatedly commits murder in a time loop.
Iwamori Jun (Wakaba Ryuya) has his beloved girlfriend Yui killed by a man called Mizoguchi, whose identity is unknown. He decides to take revenge on the murderer with his own hands and executes a meticulous plan to perfection, but when he wakes up the next morning, he finds himself back in "yesterday". Bewildered, he repeats his revenge, but no matter how many times he kills him, time keeps going back.