First feature film adaptation of the TV anime series based on the same-named light novel. Author Yamaguchi Satoru pens an original script that picks up the storyline after season two of the TV series.
Catarina Claes (Uchida Maaya) is reincarnated as a villain in "Fortune Lover," the otome game she was playing in her previous life. Then a group of merchants from another country show up. Catarina meets a boy who seems somehow familiar and gets dragged into an incident of unprecedented seriousness.