A humanistic comedy about gateball, starring the famous actor Fuji Tatsuya. Directed, written and edited by Noda Takanori, director of Queen of Okinawa Comedy Never Dies.
76-year-old Oda Momojiro (Fuji), who has been living a lonely life after the death of his beloved wife, is reunited with Sakura (Yamaguchi Orin), who he worked with as a rugby club manager during their student days. When he learns that the day service run by Sakura is on the verge of bankruptcy, he gathers his former rugby club mates and devises a plan...