Drama shot in Nara Prefecture's Higashi Yoshino village, said to be the last habitation of the now-extinct Japanese wolf, directed by Cuban-born Carlos M. Quintela. Produced by Kawase Naomi, known as the director of films including Suzaku. Japan, Switzerland and United Kingdom co-production.
Higashi Yoshino village resident Akira (Fuji Tatsuya) becomes so obsessed with the phantasmal Japanese wolves that he loses his job and his friends. Consumed by delusional fantasies about the wolves and recollections of his travels to Cuba, Akira heads ever deeper into the Yoshino woods.