Two films starring Toyokawa Etsushi adapt Ikenami Shotaro's series that rivals his "Onihei Hankacho" and "Kenkyaku Shobai" in popularity. Produced to commemorate the centennial of the great historical novelist's birth.
Fujieda Baian (Toyokawa) is a dark hero known publicly as a skilled acupuncturist, but he has a secret identity as a ruthless mastermind who sends heinous villains to the grave. Set in Edo and Kyoto, Baian's past and his fate are intertwined. How will his trickery come to an end?