Based on the 2007 Taiwanese film of the same title, this is a love story directed by Kawai Hayato of My Love Story!! fame.
Minato (Kyômoto Taiga), a music college student who is traumatized by his experience as a student studying piano overseas, meets a mysterious woman, Yukino (Furukawa Kotone), who plays piano beautifully in the performance room of a former lecture building that is about to be demolished. The two are naturally attracted to each other, and Yukino's bright and pure piano tone soothes Minato's heart. However, one day, Yukino suddenly disappears.