Feature film about the fatherly side of Himuro Renji, the protagonist of the popular yakuza series "Japan Unification."
The Black Dragon Group's hideout in Okinawa is ready to launch an attack. Meanwhile, Himuro (Motomiya Yasukaze) and his Taiwanese interpreter position themselves behind the hideout. The shootout ends with Kyowakai's defeat of the Black Dragon Group. Back in Tokyo, Himuro gets a message on his phone saying "I'm waiting for you. Come alone" with a photo of his son tied to a chair.