Georama Boy, Panorama Girl director Seta Natsuki adapts Yamashita Tomoko's popular same-named comic. Depicts the awkward yet endearing cohabitation of two protagonists who would never have crossed paths otherwise.
Makio (Aragaki Yui) takes in 15-year-old Asa (Hayase Ikoi) after her parents are killed in a traffic accident. Makio is shy and has poor housekeeping skills, while Asa is friendly and straightforward. They are practically strangers with different ages, personalities, and backgrounds, but they gradually grow closer as they tentatively navigate their new living situation.