This piece was submitted to the Momo Matsuri Presents Kiss! short film project that highlights up-and-coming female directors, created by the Momo Matsuri film screening group. It depicts the struggles of a girl whose memories are disappearing, one after another. The director is Seta Natsuki, a graduate of the Tokyo University of the Arts Graduate School. In the town where people constantly forgetting everything that has happened, thirteen year old Noriko (Nakayama Erina) goes about the daily life greeting the people she knows as if she is meeting them for the first time. She wants someone, somewhere, to know about her, and together with her friend Tomoo (Fukuda Yusuke) she attaches a letter describing her life to a balloon, which they release into the sky.