Screened in the section "Japanese Eyes" at the 23rd Tokyo International Film Festival. This is a tale of young love adapted from a bestseller by Iruma Hitoma. It is also the first commercial film from up-and-comer Seta Natsuki, noted for her pop expressiveness from her indie days as a student at The Graduate School of Film and New Media, Tokyo University of The Arts. It is about the beautiful but violent Ma-chan (Omasa Aya) and the boy who has sworn to protect her, Mi-kun (Sometani Shota). 10 years after being kidnapped, the two meet again, except this time it is Ma-chan who has abducted a brother and sister and imprisoned them in her home.