An ensemble drama from up-and-coming female director Seta Natsuki, who drew attention with her major studio debut feature {A Liar and a Broken Girl}. Comprised of four short movies and visuals that depict the moments when the characters who appear in each film intersect, its cast features Sometani Shota whose performance in {Himizu} won him the 68th Venice International Film Festival's Marcello Mastroianni Prize for Best New Young Actor.
Four men and women happen to be in Kogane-cho, Yokohama at 2:50pm on a midsummer's day. They pass each other on a bridge, and their lives, futures, and pasts intersect.