This drama focusing on family inheritance deals with the adult guardian system that launched in 2000. Godai - The Wunderkind and 125 Years Memory director Tanaka Mitsutoshi teams up with script writer Komatsu Eriko again.
Mitsuyo (Ishino Mako) passes away. She was the wife of Ogame Sentaro (Miura Tomokazu), a renowned pearl expert in Ise Shima, Mie Prefecture. Jojima Ryunosuke (Miura Shohei) is the lawyer and adult guardian in charge of asset management, and he visits the Ogame family. Then, a big ruckus erupts over a legendary pearl valued at 600 million yen.